Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Ξάγρυπνος ή νεραϊδοπαρμένος !!!



Δεν είναι δύσκολο να δεις
μες απ τις γρίλιες,
τ' ολόγιομο φεγγάρι
παραδομένο στ' άρωμα
του νυχτολούλουδου,
του γιασεμιού και της λεβάντας.


Δεν είναι δύσκολο να δεις
το σκηνικό που διάλεξε
τ' αποψινό φεγγάρι,
στο νεραϊδένιο θέατρο
με θεατές τα ξωτικά


κι ορχήστρα τα ρυάκια
και τις καλαμιές..



Δεν είναι δύσκολο να δεις
το πρόσταγμα του Αίολου


και τον τρελό χορό που στήσανε
τ' αγέρι με το σύννεφο


στα απλωμένα χέρια της Ιτιάς.


Δεν είναι δύσκολο
ν' ακούσεις τα πουλιά
να κελαηδούν
πριν το ξημέρωμα.

Αρκεί να είσαι ξάγρυπνος
ή νεραϊδοπαρμένος !!!!!!!

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Φίλε Ηλία, "διανύοντας" τις γραμμές σου, μου γεννήθηκε η έντονη επιθυμία να παραμένω ξάγρυπνος ή να βρώ τρόπο να γίνω νεραϊδοπαρμένος για να μπορέσω να δώ και να ακούσω όσα τόσο όμορφα λες ότι υπάρχουν και δεν είναι δύσκολο να δεις και να ακούσεις.
Έχεις εκείνο το σπάνιο χάρισμα, μέσα σε λίγες γραμμές να ζωγραφίζεις υπέροχες, μυρωμένες, μαγικές εικόνες.
Να είσαι καλά και να έχεις μια δημιουργική εβδομάδα.
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Κοντολάμπρος Ηλίας είπε...

CHRISTOBAL:
Καλημέρα, καλή βδομάδα
φίλε μου Χριστόφορε.
Αυτό το "ποίημα" το είχα γράψει τον Οκτώβριο του 2008 και το ανέσυρα απ τα μπλοκάκια μου γιατί έχει κάποια σχέση με την προηγούμενη ανήρτησή μου.
Χαίρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

ξωτικό είπε...

Και τα δυό ακόμα καλύτερα !!!
Πάντα ξάγρυπνοι και που και που νεραϊδοπαρμένοι......
Τα ξωτικά σ'ευχαριστούν
καλά κούλουμα !!

Κοντολάμπρος Ηλίας είπε...

ΞΩΤΙΚΟΥΛΙ ΜΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΕΓΩ Ο ΝΕΡΑΪΔΟΠΑΡΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΞΩΤΙΚΩΝ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!